Op naar Australië - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Op naar Australië - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Op naar Australië

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lydia

09 Februari 2009 | Nederland, Arnhem

Hallo lieve mensen

10 maart is het zover Mijn trip naar Australië! Ga iedereen super erg missen, maar weet dat jullie er nog zijn als ik terug ben.

Jullie kunnen mijn bizarre belevenissen op deze site lezen. Voor diegene die me willen opzoeken... Je bent welkom

En uhhh I'll be back

Kus Lydia

  • 09 Februari 2009 - 19:20

    Dieyon:

    ow meissie
    zo lijkt t helemaal definitief :( gah je zo erg missen he pfff maja net wat je zegt je komt weer treug :D kijk nu al uit na die dag!!!

    dikke kus (L)

  • 09 Februari 2009 - 20:59

    Mandy (Mario):

    Ja ik ga je heel erg missen!!
    Ach dan heb ik iig een logeeradresje ;)

    Kus!!

  • 10 Februari 2009 - 06:23

    Mars:

    ...Wat zullen we een gezond jaar gaan krijgen haha!

    Is het al weekend?

  • 10 Februari 2009 - 07:20

    Angel:

    Ga jou ook heel erg missen schat :( maar je komt zeker terug :D

    Nog ff van jou genieten chicky, best friend (L)

    Love u

  • 10 Februari 2009 - 08:13

    Sharon:

    Het is bijna zover! Een jaar geleden zat ik ook zo haha dus weet wat je voelt! Geniet er iedere minuut van want het is voorbij voordat je het weet! Het is het mooiste land ter wereld dus je kan niet anders als genieten!

    Knuf

  • 10 Februari 2009 - 09:05

    Daniel:

    Heel benieuwd hoeveel ballonnetjes er in Australie de lucht ingaan;)

    gaat t toch gebeuren he!!

  • 10 Februari 2009 - 09:40

    Astrid:

    10mrt komt steeds dichter bij!! :D
    ga je ook echt missen..
    ff dat brugje over..

    maar je gaat het daar echt super krijgen, daar ben ik van overtuigd!!

    love u

  • 10 Februari 2009 - 09:45

    Patricia:

    Hey girlie,

    Spannend hoor maar wel superstoer! Wie weet kom ik je ook nog wel opzoeken met Erik! Zie je gelukkig snel nog! Dikke kus

  • 10 Februari 2009 - 13:34

    Christa:

    Het is ook wat, hebben we de 1 eindelijk terug, gaat de ander weer weg :(

    Maar vind het wel stoer dat je de stap toch gezet hebt :D Ik doe het je niet na met mijn dramatische heimwee...

    Tot straks!! -x-

  • 14 Februari 2009 - 11:13

    Niels:

    Hey Lydia,
    ben zeer benieuwd naar je foto's van het uitgaansleven in Australie...
    Haha, heel veel plezier.
    Ik hou het in de gaten groetjes Niels

  • 16 Februari 2009 - 11:56

    Mandy:

    Hi chick,

    Spannend hoor, nog even en dan zit je in het vliegtuig. Echt gaaf!
    Ga je missen!

    xx

  • 17 Februari 2009 - 13:44

    Marcel:

    Ben je nu nog niet weg???

    Ik wil slaap inhalen!

  • 26 Februari 2009 - 14:53

    Tinka:

    Wat super dat je gaat. Met oud en nieuw hadden we het er nog over. En nu hoorde ik van Christa over je plannen. Ik ga alles volgen op je site.
    Succes met voorbereiden...

    X Tinka

  • 26 Februari 2009 - 20:33

    Debbie Van Kk:

    hey wijfie,

    ga je echt missen hoor die vrolijkheid van jou als je op kk binnen kwam en ook op hw was het altijd super om met je te werken ik ga elke week hier op kijken en je op de hoogte houden over het zooitje bij shell kk en hw haha

    het was echt toppie vandaag om op je 1 na laatste dag nog met je te mogen werken

    hoop dat je nog een gezellige week heb hier in nl en dat je down under veel plezier heb en dat je veel foto`s maak zodat we je kunnen volgen wat je doet en wel je dagboek bijhouden hoor!!!!!!!!!!

    nou wijfie hou je taai en geniet nog maar even van de bloemen

    doei doei zal je missen

    groetjes dikke kiss debbie van kk

  • 01 Maart 2009 - 12:39

    Mamma:

    Ha die Lydia,

    Nog maar 9 dagen voor vertrek, spannend!!
    Lydia weg, poes GUUS dood- het zal zeker een stuk saaier worden op de Bronbeeklaan zonder jou en je leuke vriendinnen/vrienden.

    Gelukkig de beschikking over jou vehicel die mij alle hoeken van Nederland zal laten beleven, zal er goed op passen hoor.

    Toen ik in 2004 een maand lang bij je zuster Fleur logeerde in Perth heb ik de tijd van m.n leven gehad en die wens ik ook jou van harte toe!

    Lydia,een aanwinst voor australie!!!!!!!!!!!!

  • 02 Maart 2009 - 14:24

    Marloes:

    Hee meissie,

    Al ken ik je nog niet zo heel erg lang, de laatste tijd was het altijd gezellig als ik jou zag!

    Ook ik ga jou missen!
    Ik vind het echt keistoer dat je deze uitdaging aangaat en wens je dan ook alle geluk toe in het mooie en warme australie!

    Liefs en een dikke kus!

  • 03 Maart 2009 - 10:54

    Bedrijfsleider AH:

    ik zie mijn omzet vd wijn al flink dalen....*zucht*

  • 04 Maart 2009 - 06:34

    Directeur Filmhuis:

    Zondag groot afscheid in Arnhem!

    Iedereen is welkom rond 21:30


  • 10 Maart 2009 - 08:04

    Christa:

    Nou meis, daar zit je dan hoog in de lucht :( Leuk dat je er gister nog even was en ik heb vertrouwen in je. Slechter word je er in ieder geval niet van (ik ook niet, komt goed ;))!

    You go girl!!!

    En voor mama: Ik kom wel een keertje gezelschap houden hoor ;)

  • 10 Maart 2009 - 08:57

    Lieke:

    Whaaa Lydje, je zit in het vliegtuig!!! Volgens mij moet je nog een uurtje of 21 vliegen...
    Maar dan is het eindelijjk zover! :D Ik ben trots op je (en een beetje jaloers ;))
    Spreek je snel!
    Dikke kus (K)

  • 10 Maart 2009 - 17:52

    Rob:

    Ik zal het gerinkel van de flessen gaan missen!
    WAAROM VERLATEN JULLIE MIJ ALLEMAAL?!?

  • 11 Maart 2009 - 21:19

    Bongo:

    Hey poes, hoe is het tussen de dingo's is weer eens wat anders dan tussen de bongoo's hahaha

    Geniet ervan veel plezier.

    kussie

  • 12 Maart 2009 - 06:23

    Manon:

    hey wijffie
    hoe is het daar?
    ik heb gisteren mogen genieten van een aantal zonnetraaltjes beter!!
    have fun en laat ff wat horen
    dikke zoen

  • 12 Maart 2009 - 22:16

    President Australie:

    willkommen ins austria

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17942

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: