Foto's! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

30 Maart 2009 | Australië, Byron Bay

Luitjes!

Foto's staan erop. Volgens mij bij vorige bericht of ergens los ofzo. Succes met zoeken!

  • 30 Maart 2009 - 05:50

    Lydia Westendorp:

    En uhhh video's zijn nix ;) Wist niet hoe dat werkte...

  • 30 Maart 2009 - 06:28

    Angel:

    Hey schat,

    Ik heb net je verhaal gelezen en je foto's gekeken, ziet er super uit en vooral met het stappen en ook met de lieve dolfijnkus :D Ik zie dat je aan het genieten ben super meis :D Ik blijf je volgen schat!

    Love u

  • 30 Maart 2009 - 07:54

    Dieyon:

    meissiej

    heb ff je foto´s bekeken,
    doet me goed om te zien dat je er gelukkig goed uitziet, anders was ik je echt opkomen halen :D foto's zijn super geniet er maar lekker van, eindelijk wordt het deze week ook lekker weer hier, einde van de week 18 graden :P

    love you poes en tot spreeks

  • 30 Maart 2009 - 11:14

    Christa:

    Mooie foto's meid!! Je ziet er goed uit en je hebt zeker een goed feestje gehad zo te zien ;)

    Die foto met de dolfijn, lijk je onwijs veel op je zus :D Wish I was there with you!

    -x-

  • 30 Maart 2009 - 15:09

    Marloes :

    Hi Meis!
    Wat een vette foto's zeg! feestje van Q ziet er gezellig uit!
    Echt gaaf met die zeehond en dolfijn :D
    Zo te zien geniet je er met volle teugen volhouden!
    XX

  • 30 Maart 2009 - 15:29

    Gertrude:

    Yippie eindelijk nu ook een beeld van jouw avonturen daar! Echt leuk dat dolfijntje. En die strandfoto..ben echt jaloers!!!!!!!!!!!!!! Heel veel plezier komende week.

    Dikk kus

  • 30 Maart 2009 - 16:10

    Manon:

    hey wijffie
    heb net ff je fotootjes gecheckt ziet er goed uit!!
    heel veel plezier nog dikke zoen

  • 31 Maart 2009 - 08:12

    Frank:

    Hey Lydia! Leuke foto's hoor! Je hebt het wel naar je zin zo te zien ;) Leuk dat je in Byron Bay hetzelfde hostel had als wij!

    Veel plezier nog!

  • 31 Maart 2009 - 13:19

    Alexander:

    Hey gekkie!

    Leuk man! al die foto's! en er gaat nog zooooo veel meer gebeuren daar! Veel plezier en kus vmij...en pas op jezelf!!

    X Lexie

  • 02 April 2009 - 07:09

    Charlene:

    Hee Lydia,

    Wow!! Echt super dat je dit heb doorgezet én het ook nog ontzettend naar je zin hebt. Respect dat je dit zo ff doet in je eentje! Leuke foto's en blijf berichten want ik lees mee.

    (K) and lot's of fun!

  • 02 April 2009 - 18:46

    Romy:

    Lydia, zit nu in Argentinie... Mis australi e stiekem wel! hahahaha...

    Maar even over die foto´s...SCHAAMTELOOS HOOR!!
    Moesten ze er nu allemaal op!
    hahaha...
    Hoe gaat het daar??

    (K)

  • 03 April 2009 - 18:08

    Mlouss:

    Heey lieverdje!

    Wat een leuke foto´s heb je op je WBNJ staan!
    Ik word helemaal jaloers ervan!
    Ziet er echt top uit allemaal!

    Gelukkig heb je het goed naar je zin!
    We missen je alleen wel hier hoor!
    Heel veel plezier nog!
    Maar dat gaat vast goedkomen!

    Dikke kuss

  • 10 April 2009 - 12:27

    Jonna :

    Heej meis..

    Tis schandalig.. mn telefoon is kapot.. mn muziek/ vrienden.. ik ga echt huilen!!! Ik hoop dat je dit leest (kan ook je mail adres niet vinden, staat denk ik in mn foon).. k*t australie :p

    Ben momenteel in Hervey Bay, morgen naar Fraiser Island t/m de 12de, daarna naar Rockhampton, daar verblijf ik in t emv Beach resort.
    Nou.. dat nog niet alles (ik HAAT dit geplan, maar anders ga ik Melbourne niet halen :P)

    17de ben ik in Arlie beach, waterfront backpackers, dan naar de Whitesundays op de Brittish defender t/m de 20ste.. magnetic island van 21 t/ 23 en dan naar Cairns en cape tribulition (ofzoiets)

    Nie normaal heh.. :0

    Ik hoop echt dat je t nog leest, voel me echt een alcoholist als ik nog n fles alleen moet openen..

    Tot snel!
    xxx

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 17935

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: