Change of plans - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

22 Mei 2009 | Australië, Sydney

Hi :D

Na een aantal dagen heerlijk relaxen op de Fiji Islands ben ik weer terug in Sydney. Wat een domper :( Was de rust van Fiji gewend (alles gaat daar op Fiji-time, wat betekent, minstens een half uur later dan afgesproken) En nu ben ik weer in de drukke stad. Het weer is ook niet al te best (regen). Heb nog 2 weken over voordat ik mijn vlucht naar Bali gaat. Wat nu???

Het geniale idee kwam in mn op, om Indonesie te gaan verkennen. Zo gezegd, zo gedaan. Dinsdag ochtend (voor jullie maandag avond) vlieg ik naar Denpasar!!! Nog een paar dagen om me voor te bereiden op mooie eilanden, strand, zee en zon!

Geen bereik meer met mn Australische nummer, maar ik zie jullie allemaal 17 juni wel!!! (zet de wijn maar alvast klaar :D)

Foto's om jullie jaloers te maken volgen nog ;)

X X X


  • 22 Mei 2009 - 10:35

    Angel:

    Hey schat,

    Dat is een mooie plan meis, beter dan ik jou smste vanmorgen hihi...veel beter :D Mooi nog van alles genieten ;)
    Ben wel jalours op je.... ben benieuwd naar je foto's :)

    Tot 17 juni schat!

    Mis ya and love u

  • 22 Mei 2009 - 10:43

    Lies:

    Zooo toe maar weer hoor! :D

    Gaat ff naar Indonesie!

    Heerlijk!

    Nou mop geniet van je laatste weekjes en kom maar op met die foto;s, word toch niet jaloers ;)

    Dikke kus

  • 22 Mei 2009 - 10:46

    Patricia:

    Haha jij bent lekker impulsief! Mooi plan hoor! Wel veel foto's maken hoor!
    Weet je al hoe laat je 17 juni aan komt trouwens?? Geniet van Indonesie :D

    Kussie

  • 22 Mei 2009 - 11:26

    Christa:

    Dat klinkt helemaal als Lydia, zo impulsief... Jeetje, waarom ook niet!!

    Ik zit nu nog 1 week thuis en daarna mag ik eindelijk weer werken :D

    Enjoy it en laat ons maar groen worden van je foto's!!

    kusssss

  • 23 Mei 2009 - 09:22

    Bongo:

    Indonesïe, dat doe je goed!!

Verslag uit: Australië, Sydney

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17928

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: