Gili Trawangan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Gili Trawangan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Gili Trawangan

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

04 Juni 2009 | Indonesië, Batavia

Hi!

Zit sinds vrijdag op Gili Trawangan en ik denk dat ik hier blijf wonen! Het is echt waar, dat je met weinig heel tevreden kan zijn. Er is hier echt helemaal niets! Had de eerste dagen niet eens een vers water douche. Elektriciteit valt hier iedere dag wel een paar keer uit en accomodatie is hier heel primitief. Er is 1 zandweg om het eiland heen en vervoer is hier een paard met wagentje of een fiets.

We liggen de hele dag een beetje op het strand, doen een beetje snorkelen en om het eiland heen fiesten. Het is hier ook echt super goedkoop. Vooral als je een beetje weet waar de lokal restaurants zitten, dan kan je voor een paar euro eten. 'savonds kijken we dvd in een hutje op het strand en drinken we cocktails. Op sommige avonden kan je hier zelfs best goed stappen.

Je moet hier alleen een beetje oppassen wat je drinkt...

Paar dagen geleden was een meisje hier op het eiland overleden door dit drankje. Ze noemen het hier arak of kava en ze gooien het door veel drankjes heen.

Had al een paar keer plannen gemaakt om hier weg te gaan, want wil nog op een olifant zitten, naar een paar tempels en het monkeyforest, maar stel het iedere keer uit. Zondag ga ik nu echt. Lombok ga ik alleen een stukje doorheen en dan weer terug naar Bali. Blijf een paar nachten in Ubud voor een paar excursies en dan terug naar het drukke Kuta. Volgende week vrijdag vlieg ik naar Singapore, en dan alweer bijna naar huis.

Tot snel! X X X

• 04 Juni 2009 - 09:36

Sharon:

Hey mop goed te horen dat je er zo van geniet!

Als je ergens heen gaat met apen hou dan alles in de gaten sieraden brillen porto alles! Ze zijn getraint om het van je te jatten zodat je het later weer terug kan kopen :S So be warned!
    Tot gauw!

Kusz

• 04 Juni 2009 - 14:43

Christa:

Chickyyyy!!!

Leuk om je ervaringen en plannen te horen, nog genoeg te doen dus voor je weer thuis bent :D

Hoelaat kom je trouwens de 17e aan?? ;)

Ik ben deze week begonnen met mn nieuwe job, ben helemaal gelukkig (tot mn vader gister binnen kwam stormen om de band tussen ons in 2 minuten te breken! Ben ff in de war).

Ik kan niet wachten om je weer te zien, maar nog maar 2,5 week en dan is het zover :D

Hou van jou meid!! Kussss

• 04 Juni 2009 - 17:26

Douane Amsterdam:

We hopen dat je snel weer terug komt en je de tassen goed vol heb zitten!!

Denk vooral aan kado's voor Marcel!

• 04 Juni 2009 - 18:35

Patricia:

Heee chick,
    Mooi hoor dat je het zo relaxt hebt daar! Ik schrok al van het nieuws van dat enge drankje! Uitkijken :) Leuk dat je al weer zo snel terug bent! Kletsen dan weer bij! Geniet nog ff.. enne goed shoppen in Singapore! Dikke SMAK

• 04 Juni 2009 - 23:59

Mandy Zwankel:

Schattie!

Het is bijna zover, dan ben je weer thuis :D Geniet goed van je laatste dagen daar!!
    Tot snel chickie!
    Kan niet wachten weer samen zat te worden ;)

Dikke kus + knuffel!

• 05 Juni 2009 - 07:07

Lieke:

Hee moppie!
    Wat leuk om te horen dat je zo aan het genieten bent! Het zijn je laatste weken dus optimaal blijven genieten hoor! Ik ben ook erg benieuwd naar al je foto's dus als je weer thuis bent moeten we snel een avondje plannen, tot snel meissie!
    Dikke kus

• 05 Juni 2009 - 08:47

M4ndyy:

Hi zoeteke!

Heerlijk hoor lekker niet moeten en hoeven en gewoon doen waar je zin in hebt! Lekkere luieren op het strand met COCKTAILS:P
    Fijn dat je het na je zin hebt, alleen duurt het niet zo lang meer!
    Dan hebben wij je weer terug:)

Kussies en knuffies!

Verslag uit: Indonesië, Batavia