Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

13 Juni 2009 | Singapore, Singapore

Hi! Bijna thuis maar toch nog maar even een berichtje.

Laatste dagen Bali waren leuk maar werd wel echt gestoord van al die mensen daar. Iedere stap die je zet, word je aangesproken en vragen ze je of je vervoer of een massage wilt.

Gister ben ik in Singapore aangekomen. Erg grote stad, echt heel heet en benauwd, maar aardige mensen. M'n accomodatie zit in Little India, wel een gekkenhuis maar in hostel zitten leuke mensen! Slaap alleen boven een kroeg dus moet genoeg drinken voordat ik in slaap val.

Nederlands meisje die ik op Gili heb ontmoet en die nu ook hier is, ligt nu in het ziekenhuis met hoge koorts. Dikke kans dat ze die swine flu heeft, lekker verhaal dan.

Morgen ga ik naar de dierentuin, schijnt hier heel vet te zijn. En daarna nog naar Sentosa, een eiland onder Singapore. Dag erna alweer naar huis. Vlieg hier dinsdag avond om 11 uur weg, en dan kom ik in Nederland om 11 uur 'sochtends aan.

Tot woensdag :D

  • 14 Juni 2009 - 02:37

    Mandy (KM):

    Can't wait to see you :d

  • 14 Juni 2009 - 09:27

    Lieke:

    Singapore lijkt me een goede afsluiter van je reis! Nog maar een paar dagen en dan zit het er al weer op, de weken zijn vast voorbij gevlogen.
    Vond het erg leuk je verhalen te lezen en heb zin om al je verhalen persoonlijk van je te horen en je foto's te bekijken! Alvast een goede reis toegewenst, slaappilletje erbij en dan komt t goed!
    Zie je snel!
    Kussie

  • 14 Juni 2009 - 10:48

    Mars:

    Fijne reis, geniet nog van de laatste paar momenten ver weg van het normale leven.

    Snel weer samen feesten!
    Komt helemaal goed

    Tot woensdag

    Dikke kus

  • 14 Juni 2009 - 13:01

    Roy:

    Ik wil je alvast een goede terugreis wensen, zal zeker een lange zit worden :(... Als je die varkensgriep maar niet meeneems naar NL en Angelique dan besmet ;) !!!

  • 14 Juni 2009 - 18:03

    Christa:

    Wat heb ik je gemist op DefQon!!! Dat was mijn eerste zonder jou :( Het was echt een superheerlijk feestje en gelukkig zat het weer ook super mee, de enige echte mooie dag vd week was precies goed uitgekiend :D

    Ik ben blij dat je er zo weer bent! Kan niet wachten om je weer te zien! Morgen hoor ik of ik je mag toejuichen op Schiphol met Angel en je mams... Hope so! Maar anders zie ik je woensdagavond sowieso!

    Dikke kusss voor jou -X-

Verslag uit: Singapore, Singapore

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 3925
Totaal aantal bezoekers 17932

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: