Indonesie - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Indonesie - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Indonesie

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

28 Mei 2009 | Indonesië, Kuta

Hi :D

Na een drama op het vliegveld in Sydney (verkeerde vertrekhal, geen bewijs dat ik Indonesie weer ging verlaten, toen vliegtuig gemist en daarna bijna mn aansluiting. En dat allemaal om 4 uur 'sochtends) ben ik in Kuta. Dit is het toeristische gedeelte van Bali. Na het makkelijke en georganiseerde Australie, kwam ik in een behoorlijke cultuurshock. Had een heel ander beeld ervan. Het is hier echt een gekkenhuis en iedereen probeert je af te zetten waar je bij staat.

Morgen ga ik naar de Gili Islands en daarna nog naar Lombok. Ga m'n duikcursus op Gili doen dus dat houdt me wel een beetje bezig. Ik hou jullie op de hoogte!

Tot snel!

X

  • 28 Mei 2009 - 05:48

    Jaws:

    Maak je geen zorgen tijdens het duiken, ik ben vlak bij!

    Veel plezier

  • 28 Mei 2009 - 07:20

    M4ndy:

    Jeetje, meteen alles tegen bij je vertrek:(
    Maar gelukkig is het goed gekomen.
    Heel veel plezier tijdens je duikcursus!

    Oeee nog 2 weekjes:D

    (K)

  • 28 Mei 2009 - 08:24

    Sharon:

    Hey meis,

    Die lui op het vliegtuig zijn ook niet echt makkelijk! Houd er straks rekening mee dat je ook weer geld moet betalen om Bali te verlaten ik dacht 150.000 check dit nog even! Gili is prachtig en je duikcurcus is daar geweldig je gaat echt zoveel mooie dingen zien!

    Kusz

  • 28 Mei 2009 - 15:43

    Tinka:

    Geniet er nog van. Veel plezier nog daar. Ben benieuwd naar al je verhalen als je weer in Nederland bent.

    xxx

  • 02 Juni 2009 - 17:37

    Stef:

    Woow, dat maak jij weer mee hahaha, zie je al helemaal staan ;)
    Ga jij maar lekker duiken.. want je kan de dagen aftellen dat je weer terug kom.. woehoew..

    (L) XX

  • 02 Juni 2009 - 17:37

    Stef,:

    Hmm wie zou die jaws toch zijn... marcel???

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 17927

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: