Jaaaahhhhh ik ben er :D - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Jaaaahhhhh ik ben er :D - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Jaaaahhhhh ik ben er :D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lydia

13 Maart 2009 | Nederland, Arnhem

Hallllow!!!!

Ik ben aangekomen in Sydney! De vliegreis viel reuze mee! Lang leven de oxazopam, heb vanaf Heathrow alleen maar geslapen :P

We werden in Sydney opgehaald door de organisatie en naar het hostel gebracht. De kamer viel best mee. Was een 6 persoons kamer met eigen badkamer en lag met 4 mensen uit het vliegtuig op dezelfde kamer. Omdat ik de hele reis geslapen had, was ik niet moe. Dus had wel zin in een feestje. Alleen jammer dat iedereen vroeg naar bed wilde, wat een saaie mensen. Na even zoeken toch een bondgenoot gevonden! Jonna, een meisje uit Limburg en we besloten op pad te gaan. We gingen naar de kroeg naast het hostel en heb m'n ogen uitgekeken!!! De hele kroeg stond vol met vieze Engelse wijven die los aan het gaan waren op de dansvloer en op het podium was een wet t-shirt wedstrijd bezig :S Ik was echt in een complete cultuurshock. Ik wist niet dat je na 24 uur vliegen terecht kwam in lloret de Marr, want zo voelde het. Na een paar wijntjes werd het toch wel gezelliger en hebben we een paar vrienden gemaakt. Om half drie waren we toch wel moe en zijn we gaan slapen. Toen werd ik om een uur of vijf wakker van een of ander lam Engels wijf dat de kamer op kwam met een of andere gast. Gelukkig was ik moe dus heb ik overal doorheen geslapen.

Sydney is leuk maar heb absoluut geen Australie gevoel. Heb echt het gevoel dat ik op een foute vakantie ben. Ga nu nog met mensen om uit het vliegtuig maar iedereen gaat langzaam zn eigen weg. Kwam gister toevallig een oud collegaatje van de Ritzy's tegen waar ik zondag mee afgesproken heb op Bondi Beach. Daarna ga ik met die gast naar dat Q-dance feestje dus blijf nog eventjes in Sydney.

Ga ook pas weer wat schrijven als ik echt iets heb beleefd. Heb nu alleen nog maar mensen in de kroeg ontmoet en weinig gezien. Ben nu nog druk met dingen regelen zoals belastingnr en telefoon enzo. Mijn nummer is hier trouwens +16416381630. Kan redelijk goedkoop sms'en naar het buitenland dus ben hier gewoon op te bereiken.

Hoop later een wat boeiender verhaal te schrijven, met wat culturele dingen erin ;)

Laterrrrr




  • 13 Maart 2009 - 00:27

    Mandy KM:

    Chickiee!!

    Blij dat je veilig bent aangekomen :D Ik vind het nog steeds een raar idee dat je helemaal aan de andere kant van de wereld zit..
    Weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben!!

    Wilde vanavond het stadje in gaan, maar mijn zuipbuddy is er niet :(

    (K) (L)

  • 13 Maart 2009 - 06:17

    Linda:

    Moppiee..!!

    Je heb gelukkig een goeie vlucht gehad.
    alleen jammer dat je nog niet het australie gevoel heb maar dat komt vast nog wel:D

    enne heb je nog geprobeerd te smsen op dat nummer maar krijg het niet voor elkaar :( gvd ..!!

    Nou laat snel maar weer een berichtje achter die we met zn alle kunnen lezen ;):D

    (K)

  • 13 Maart 2009 - 06:34

    Patricia:

    Chickie,

    Goed om te horen dat je er bent! En ik denk dat je misschien nu nog wel een verkeerd beeld hebt van Sydney...geniet ervan!

    Kussie

  • 13 Maart 2009 - 07:15

    Niels:

    Goed om te horen :D
    Veel plezier, ben benieuwd naar wat voor baantjes jij gaat scoren

  • 13 Maart 2009 - 07:25

    Mars:

    Morgen!

    Is het al weekend??

    Bedankt voor je sms...! tijd om die stad op zijn kop te zetten! Wet T-shirt wedstrijd WAAR WAS IK???!

    We gaan ons eerste weekend zonder jou vieren snik!

    Veel plezier met alles!

    Kus

  • 13 Maart 2009 - 08:21

    Saskia :

    Heeey Nurd..!!

    Sow ben blij dat je goed bent aangekomen!! Het is nog steeds een apart idee dat me nurd daar zit..Maar dat overleven we ook wel weer..Voor het weet sta je weer voor me neus..!! Geniet er alle tijden van..Want hier in NL veranderd er toch niks:P

    Nou nurd Veel plezer Daar Dikke(K)

  • 13 Maart 2009 - 08:42

    Debbie Kk:

    hey meis,

    leuk om te lezen dat je een goeie vlucht heb gehad ik ga dit stukje schrijven van jou uitprinten en gezellie op hw neer hangen maandag als ik daar ben hoef ik het ook niet elke keer te vertellen hah

    hopelijk heb je nog een aantal leuke dagen in sydney voor je de rest van het land ga bekijken

    nou meis ik mis je vrolijkheid wel hoor als ik op hw ben

    maar ja over 273 dagen ben je weer terug hier in het koude nederland dus geniet daar lekker van de zon en kom maar lekker bruin terug!!!!!!!!!

    groetjes en een dikke zoen

  • 13 Maart 2009 - 08:56

    Gertrude:

    Hey meis,

    Goed om te horen dat de reis goed verlopen is! Alleen een beetje jammer dat je dan een Salou gevoel hebt terwijl je toch echt aan de andere kant van de wereld zit! Maar dat komt vast en zeker helemaal goed, wanneer je een beetje weet waar je moet zijn! Geniet er van! Kus (K)

  • 13 Maart 2009 - 09:29

    Christa:

    Maar goed dat je Lloret-gevoel hebt, denk je tenminste nog aan onze meidenvakantie.. en dus aan ons hihi :D

    Blij dat we wat van je gehoord hebben, had het er gister met Sharon over. Zoek de komende dagen maar even lekker je plekje en have fun op het feestje (wie van Ritzy kwam je tegen trouwens??)

    Veel plezier!!! -XOXO-


  • 13 Maart 2009 - 09:51

    Dieyon:

    lieverd..!!!

    mooi dat de reis meeviel, nu wordt het dan eindelijk genieten

    komt vast wel goed hier heb je ook foute plekken en mooie plekken togg?!
    je moet gewoon alles lekker gaan ondekken nou :D

    ik wens je heel veel plezier en spreek je snel weer schat

    hele dikke kus voor jou vanuit het oh zo mooie nederland :P

  • 13 Maart 2009 - 09:59

    Lieke:

    Hee meissie!!
    Fijn dat de reis goed gegaan is!
    En je moet ook geen foute kroegen opzoeken, dat kan je hier ook! ;) Ik weet zeker dat je er nu al heel anders over denkt! :D
    Nou, geniet ervan en ik kijk nu alweer uit naar je volgende bericht!
    Liefs en dikke kus!

  • 13 Maart 2009 - 10:27

    Sharon:

    Hey mop!
    We zaten al met smart op je te wachten :) Je indruk over Sydney veranderd nog. Ik waardeerde het meer toen ik er de 2e keer was. Maar het blijft een grote stad dus niet echt een Australisch gevoel. Die engelse dames doen dit over heel Oz en ook daar ga je aan wennen en heb je straks lol mee! Was het toevallig in de Gaff? haha! Kan nog steeds niet geloven dat je daar in Sydney rondloopt! Liep er vanacht weer met jou samen, was wel gezellig ;)! Vind het echt super voor je! Ben echt jaloers!

    Dikke knufel en have fun!

  • 13 Maart 2009 - 11:59

    Lies:

    Lyd!!

    Gelukkig is alles goed gegaan.

    Het is en blijft bizar dat je aan de andere kant van de wereld zit, terwijl ik nog best vaak op je kamer ben! ;)

    Ik wens je heel veel plezier en ik wacht met smart op je avontuurlijke verhalen! :D

    Dikke kus

  • 13 Maart 2009 - 12:48

    Wijn Verkoop Sidney:

    Dutch girls can realy drink!

    Let all the Lydia's of the world come to Sidney.

  • 13 Maart 2009 - 16:02

    Mamma Josette:

    Even een korte reactie op Lydia,s verhaal: het juiste telefoonnummer is :
    0061 416381630

  • 14 Maart 2009 - 09:07

    Buum:

    Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen!

    Je draai zal je vast wel vinden! vanavond is de eerste voor jou!

    heel veel plezier daar!

    kus

    ps. heb jij in ritzy gewerkt???

  • 14 Maart 2009 - 17:23

    M4ndyy:

    Zoetje!

    Fijn dat je veilig bent aangekomen! En wat een geluk voor jou dat je de hele reis hebt kunnen pitten!

    Nou nog ff en dan komt dat gevoel wel naar boven.

    Have fun!
    (K)

  • 15 Maart 2009 - 16:44

    Stef,:

    He moppie,
    Eindelijk gevonden :)
    Ben blij dat alles goed gaat, wel gek zo hoor dat je aan de andere kant van de wereld bent, ben je eindelijkn zo ver weg kom je nog bekende tegen..haha maar iig een q-dance feestje vette shit hoor...
    He en grappig berichie..
    Dutch girls can drink.. woehoew... ze mesten eens weten :P nou mop heel veel plezier, ben benieud na j volgende berichtje..

    Groetjes van mel, hij vond het jammer dat hij je niet meer gezien heeft...
    Maar dat komt als je terug bent wel goed.. nog 271 daagies... ooohw dat is al bijna ;) hihi..

    NOU schat HOU VAN JOU!!!
    Doeg XxX

  • 19 Maart 2009 - 20:06

    Marloes:

    Hey Lydia!

    Ben ook erg blij dat je goed bent aangekomen!
    Je gaat vast nog wel leukere plekken tegenkomen in australie, het is gelukkig geen nederland waar je in een paar uur aan de andere kant bent haha!
    En een Q-dance feestje moet gewoon wel leuk zijn toch?
    Wij gaan dit weekend ook even knallen met Q-dance, en ik zal een dansje voor jou doen hoor! Doe jij die ook voor mij als jij gaat feesten?

    Nou heel veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende bericht over je avonturen daar!

    Liefs xx Marloes

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 17955

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: