2 weken verder - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu 2 weken verder - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

2 weken verder

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

23 Maart 2009 | Nederland, Arnhem

Hoi :D

Ben nu ondertussen al 2 weken in Sydney, en het bevalt al een stuk beter.

Heb afgelopen week een paar dagen op het strand doorgebracht. Heb samen met Romy op Bondi beach gelegen. Daarna zijn we naar een pub, the Gaff gegaan om gratis te eten. Toen zijn we naar mijn hostel gegaan om om te kleden. Vervolgens hoorde we dat van 8 tot 9 gratis champagne was in de kroeg naast mijn hostel. Lisa, een kamergenootje uit Canada ging ook mee. (meisjes uit Canada gaan los, niet normaal) Een hoop champagne later, gingen we terug naar de Gaff om daar wat gratis drankjes te innen. Ze delen hier vaak bonnetjes uit, waarmee je op bepaalde dagen gratis drank kan krijgen. Verder beetje lopen ouwehoeren daar en omdat we al zo vroeg waren begonnen, was ik al snel op mn eind en ben ik verstandig terug naar het hostel gegaan.

Ben verder nog naar het aquarium en de dierentuin geweest. Heb me dus alvast voorbereid op alle dieren die ik nog in real life ga zien ;)

Zaterdag ben ik verhuisd naar het Hostel van Steven (die ik op partyflock had ontmoet) Dit hostel was veel kleiner en gezelliger dan het hostel waar ik eerst in zat. Er is een relax dakterras met bbq en een gezellige woonkamer met grote tv.

Die zaterdag zouden we naar The sounds of Q-Dance gaan en hadden afgesproken om rond 6 uur te eten, dan klaar te maken en dan te gaan. Maar toen smste Steven me dat we meekonden op de Q-dance bus. Snel klaargemaakt en de taxi genomen naar de plek waar de bus vertrok. Er zou gratis drank en pizza zijn dus eten was niet meer nodig.

De bus was zo'n Engelse Sightseeiing bus maar dan gepimpt in Q-dance style. Er zat een geluidsinstallatie in, waar ze in menig kroeg jaloers op zouden zijn. Toen alle dj's en aanhang aanwezig waren hebben we met bier (vodka voor mij) en pizza en kei harde hardstyle door heel Sydney gereden. Op het feest aangekomen ff backstage bandje gescoord zodat we daar ook gratis konden drinken.

De locatie was bijna gelijk aan de HMH! Super geluid en een sfeer daar, niet te geloven. Iedereen kende gewoon alle nummers (ik niet) En die Melborne shuffle, GEWELDIG! Heb nog een poging gedaan om hem te leren, maar dat werd nix.

Op het einde draaide Pavo nog wat hc-nummers dus ik kon ook ff los gaan ;)

Om 6 uur was het afgelopen en was ook echt helemaal lam toen, omdat we er al om 9 uur waren.

Morgen ga ik met de Greyhound (bus tour, waar je 6 maanden over mag doen. Je mag op en af stappen, waar je maar wilt en dus bussen gaan iedere dag wel een paar keer) de Eastcoast naar boven. Stop eerst bij Coff harbour en dan in Byron Bay, waar ik waarschijnlijk wel een tijdje blijf. Ga vanuit daar natuurlijk een dag en nachtje naar Nimbin. Ben benieuwd hoe een dorpje vol met blowende mensen is! Moet er niet te lang blijven, want anders blijf je daar voor altijd, heb ik gehoord.

Ben natuurlijk mn snoertje van mn camera vergeten dus de foto's komen later wel.

Schrijf weer een verslagje als ik in Byron Bay zit!

X X X

  • 23 Maart 2009 - 06:40

    Patricia:

    Hee lief,

    Super leuk dat het het beter bevalt!! Thx voor je sms... goed om te horen dat je het naar je zin hebt.. Ben benieuwd naar je volgende locatie! Binnenkort koop ik ff een kaart waarmee je goedkoop kan bellen naar Australie.. we keep in touch. Dikke kus

  • 23 Maart 2009 - 07:39

    Gertrude:

    Hey feestbeest,

    fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! Ben wel erg nieuwsgierig naar je pictures dus volgende keer niet je snoertje vergeten ;)

    X

  • 23 Maart 2009 - 07:43

    Christa:

    Hello girlie,

    Nice to hear you're having fun!! Je klinkt inderdaad alweer een stuk positiever, zo hou jij (en wij) het ook beter vol.

    We zijn zaterdag naar Pussy Lounge geweest, waar Paul natuurlijk weer de show steelde :D Heb (dankzij Claudine) alleen mijn duim lekker gekneusd dacht de ehbo daar, zo even naar de dokter toe :( Gelukkig is het mijn linkerhand ;) We hebben ook nog gratis kaarten gekregen voor een hardcore feest in de Hemkade :D Dus volgende week weer los :D

    Veel plezier tijdens je eerste echt trip morgen, ik zal aan je denken!!

    We bellen, smsen, mailen etc. Ben benieuwd naar de eerste foto's in ieder geval!!

    Kus & knuffel voor jou!

  • 23 Maart 2009 - 08:07

    Loes:

    Lyd!! top dat t zo goed gaat!! klinkt allemaal super :D !! ik kijk uit naar je volgende bericht!

    Dikke X

  • 23 Maart 2009 - 10:10

    Lieke:

    Liedjee!

    Ga je mij een beetje jaloers lopen maken met je smsjes ;) Nee hoor, lekker doorgaan! Super dat je het zo naar je zin hebt!

    En je gaat dus toch eerst reizen voordat je gaat werken in de city? Goed idee, de oostkust mag je niet missen! En die Greyhound bus is ook erg relaxt, goede keus dus! Coffs Harbour hebben wij overgeslagen maar je gaat je vast goed vermaken. In Byron Bay ga je je zeker goed vermaken (je moet hier echt surflessen nemen!!)dus ik wacht nu al weer met smart op je bericht vanuit Byron!

    Geniet ervan meissie!!

    Kussie!

  • 23 Maart 2009 - 11:10

    Frank:

    Hoi Lydia!

    Mooi dat Sydney beter bevalt. Als je over je jet lag heen bent scheelt het sowieso wel een stuk, ik had er daar ook behoorlijk last van! Veel plezier alvast in Byron bay en pas ook voor de haaien ;) Surfers zijn ze dol op :P

  • 23 Maart 2009 - 12:02

    Astrid:

    hee chicky!
    nou klinkt allemaal super relax daar..:D
    mooi dat je het daar naar je zin heb!
    beetje jaloers ben ik..
    beetje maar hoor ;)
    ojaa heje nog die sms gehad?
    weet niet of die helemaal goed ging..
    have fun meid ly

  • 23 Maart 2009 - 17:43

    Mandyy:

    Hi chicky!

    Fijn dat je het nu naar je zin hebt en dat het beter bevalt! Gelukkig was het feestje ook leuk!
    Hoe kun je nou weer je snoertje vergeten! Kunnen we nog langer op je foto's wachten, potverdorie!

    Veel plezier met je tour!

    Kus en knuffel

  • 23 Maart 2009 - 19:51

    Angel:

    Haaai lydidia,

    Ja, je maakt weer wat supers mee, lekker feesten met q-dance :P En lekker mooi weer, beter dan hier :) Vond het ook fijn om je stem te horen schat, mis je wel, heb nog dansje gemaakt bij promo voor je!!! Volgende keer wel je snoertje meenemen he ;) wil je foto's zien!!!!!

    Nog veel plezier schat, tot bels lieverd

    Kus

  • 23 Maart 2009 - 20:33

    Manon:

    hey schatje
    wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!!
    en natuurlijk al gelijk wat feestjes meegepakt hebt doe je goed!!!
    wij hebben het eerste weekend mooi weer overleefd heerlijk terasjes gepakt
    have fun en ben benieuwd naar je fotootjes
    dikke zoen

  • 24 Maart 2009 - 12:46

    Saskia:

    Heey Schat,

    Idd volgende keer wel ff je snoertje meenemen wil graag de foto's bewonderen. Je hebt al aardig wat leuke dingen daar gedaan:D. Hier gaat alles nog gewoon goed, school, werken, vriendje lief en uitgaan. Standaard dus;)

    Veel plezeir daar nog kus

  • 24 Maart 2009 - 18:34

    Stef,:

    HeeEEyY chickie van me,

    Eindelijk weer een bericht,
    Wat gaaf... Ben ook stiekem jaloers, Jij ligt daar op het strand, en vette party's, en hier regent het hahaha, dus geniet er nog lekker van mop, toevallig al zin om terug te komen :P:P???
    ben je al bruin??
    wel leuk dat je ff latenn weten hoe het gaat..
    Veel plezier nog nerdje, en ben benieuwd na je volgende berichie...

    (L) m.m.m.m XxX

  • 24 Maart 2009 - 19:02

    Melchior:

    eey lydia
    zo te lezen gaat het allemaal wel goed met je:)
    je maakt genoeg dingen mee en je hebt et vast naar je zin.. super leuk dat we kunnen kijken waar je bent en wat je nou weer meemaakt
    x

  • 25 Maart 2009 - 07:53

    Scopie (Dennis):

    Hee! Zal je avonturen wel volgen via deze blog :D Veel plezier daar nog iig maar dat komt wel goed :)

    Baal wel dat ik alweer terug ben in NL met dat rotweer hier. Mahja life goes on :D

    En niet teveel heimwee krijgen hè ;P

    We smsen/mailen/whatever ;)

    Kus

  • 25 Maart 2009 - 07:57

    Greyhound Chauffeur:

    Ohhhh... Lekker blonde vrouwen in mijn bus wat een feest...!

    Veel plezier met alles wat je gaat meemaken.

    Dikke kus

    Mars

  • 25 Maart 2009 - 12:26

    Sharon:

    Hey meis,

    Byron was echt mijn favo plek! Wat kon ik daar moeilijk wegkomen! Echt top dat je daar zon feest mee hebt gemaakt:D
    Geniet van Byron, Coffs Harbour is ook wel leuk! Kan je dolfijnentours doen geloof ik! Er zijn er iig een heleboel! En je moet zeker een paar surf lessen doen!

    Geniet ervan!

    Kus

  • 25 Maart 2009 - 19:44

    Elvira:

    Hey Meissie...;)

    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt daar..En je verhaal klinkt leuk hoor..En ik lees dat je al een feessie heb gehad daar..VET!!!..
    Nou meis heel veel plezier met alles wat nog komt...(K)elvira..

  • 27 Maart 2009 - 04:25

    Lydia:

    Foto's komen eraan!!!

  • 27 Maart 2009 - 08:30

    Marloes :

    Hi Chick!

    Hier kan ik je beter volgen dan op PF ;)
    Ben blij dat je het naar je zin hebt en hoop ook dat je dat blijft hebben zal op sommige dagen best zwaar zijn denk ik, maar idd als jij terug bent zijn wij er nog en ben je een hele ervaring rijker (Y)
    Ik zal je verhaaltjes blijven leuk om te volgen wat je allemaal mee maakt en hoe verschrikkelijk bruin je waarschijnlijk gaat worden terwijl wij nog met de winter jas aan lopen :D
    Geniet ervan Meis!
    Dikke kus

  • 27 Maart 2009 - 08:59

    Marloes :

    Hi Chick!

    Hier kan ik je beter volgen dan op PF ;)
    Ben blij dat je het naar je zin hebt en hoop ook dat je dat blijft hebben zal op sommige dagen best zwaar zijn denk ik, maar idd als jij terug bent zijn wij er nog en ben je een hele ervaring rijker (Y)
    Ik zal je verhaaltjes blijven leuk om te volgen wat je allemaal mee maakt en hoe verschrikkelijk bruin je waarschijnlijk gaat worden terwijl wij nog met de winter jas aan lopen :D
    Geniet ervan Meis!
    Dikke kus

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 17956

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: