Leaving Australia!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Leaving Australia!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Leaving Australia!!!!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

05 Mei 2009 | Australië, Melbourne

Hi mensen,

Ben sinds 4 dagen in Melbourne en ik kan er maar 1 ding over zeggen: KOUD!!!! Verder een super leuke stad maar als het niet heel warm is, kan je niet lekker in de zon liggen en dat mis ik echt heel erg. Ga morgen naar Pinguin Island en verder doe ik nog de Great Ocean Road. Ik zat heel erg te denken wat ik nu verder moet doen. Ik heb nog 1 maand over voordat ik naar Bali ga en had eigenlijk gepland deze tijd door te brengen in Melbourne en Sydney. Aangezien ik nu alleen maar mn geld aan het uitgeven ben (wat kan je hier goed winkelen) en nu vooral aan truien en broeken (omdat het hier 'savonds ongeveer 8 graden is :(). Ik heb getijfeld tussen west Australie en Fiji. Omdat ik toch meer van de eilanden (zonnen, zwemmen en snorkelen) ben, heb ik besloten naar Fiji te gaan. Totaal onverwachts dus eigenlijk heel spannend. Ik vertek zondag voor 12 dagen dus mn australische nummer werkt dan niet (mn nederlands weer wel!)

Zit nu trouwens wel in een super hostel! Veel te doen en heb zelfs een bad in de badkamer van mn room! Prima uit te houden dus!

Ik hou jullie op de hoogte van Fiji!!!

Dikke kus

  • 05 Mei 2009 - 08:59

    Buum:

    Klinkt goed Buuf! ik heb ook een bad dus mocht je je thuis weer in die sferen willen wanen! wel je eigen snorkel meenemen dan!

    Vind stiekem dat je toch een beetje zand moet gaan happen in West Australie (om daarna plonsje te maken in het bad)

    dikke kus en keep us posted

  • 05 Mei 2009 - 09:28

    Marcel:

    Veel plezier op de zonnige eilanden, weet je al wel de hoofdstad??

    Kus

  • 05 Mei 2009 - 10:05

    Patricia:

    Super hoor Fiji! Schijnt echt supeeeeer mooi te zijn!! Lekker genieten!~

    Dikke x

  • 05 Mei 2009 - 11:28

    Christa:

    Fiji?? Wow, lekkerrrrr... Dat stond inderdaad niet in je planning nee, maar ow wat zou ik daar graag bij je zijn :D

    Ik heb geen idee wat je dan zou missen aan de westkust van Aussie, maar je moet gewoon lekker je eigen gevoel volgen ;)

    En ik weet hoeveel een bad voor je betekend hihi :P Niet verdrinken he?

    Kussie

  • 05 Mei 2009 - 14:31

    Angel:

    Ja juist de onverwachtse wending is juist het leukst, vett hor meis ;) geniet maar lekker van de zon, want hier is het niet super mooi op het moment :(

    Tot snel lieverd (k)

  • 05 Mei 2009 - 15:55

    Romy:

    Nou nou,

    Klinkt niet verkeerd lyd!!
    Wanneer kom je naar Curacao...??
    Vanaf 1 juni heb ik mijn huisje samen met mijn vriendinnetje dus dan ben je welkom!!

    Dikke kus en geniet er nog van!

  • 06 Mei 2009 - 10:15

    Mlous:

    Hee lieverd,

    Dat heb je goed, lekker de zon opzoeken..
    Voor de kou kun je ook hier komen haha, en dan kun je ook gezellig komen feesten..
    Weet je al wanneer je weer naar Nederland komt?
    Of heb je nog geen ideetje!

    Nou heel veel plezier nog!
    En geniet van het mooie weer!

    Liefss, dikke kus

  • 06 Mei 2009 - 12:10

    Tinka:

    Hi Lydia,

    Jammer van het weer daar. Snap dat je lekker van de zon wilt genieten. Al is die hier in Nederland ook ver te zoeken hoor!

    Heel veel plezier op Fiji. Benieuwd hoe het daar is, het klinkt luxe... Goede reis alvast.

    Genieten hoor, want ik ben jalours op je!

    xxx Tinka

  • 06 Mei 2009 - 16:24

    Mandyy:

    Fiji dat klinkt echt heerlijk:D haha
    Onverwachtse plannen zijn altijd het leuks en gezelligst;) Dus goeie keuze. Wel balen van het weer maar ja dat zijn we gewend als Hollanders he;)

    Kussie

Verslag uit: Australië, Melbourne

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 17951

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: