Leaving Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu Leaving Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lydia Westendorp - WaarBenJij.nu

Leaving Brisbane

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

12 April 2009 | Australië, Brisbane

Hallo lieverds

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst. Het is de afgelopen 2 weken behoorlijk klote weer geweest hier. Dacht dat ik na het regenseizoen hier was, maar het is zelfs zo erg dat er overstromingen zijn (niet waar ik zit)

Heb na mn kayak avontuur nog een uitstapje gemaakt naar Nimbin. Uiteraard de beroemde hasjkoekjes gescoord daar! Echt een raar dorpje. Heb nog nooit zoveel junkies bij elkaar gezien. We waren er maar een dagje (godszijdank) En we hadden een hele leuke gids die vette muziek in de bus had om je in de mood te krijgen.

Ben in surfers Paradise geweest, maar daar regende het. Op zich niet erg want hoorde dat het daar net als Spanje is. Net zoals de rest van de East Coast trouwens ;)

Ben erachter gekomen dat je tijdens het backpacken in Australie niet te lang op 1 plek moet blijven. Die fout heb ik jammer genoeg wel gemaakt. Ga nu snel de East Coast af en dan vlieg ik van Cairnes naar Melbourne waar ik een hoop te kunnen settelen! Als dat niet lukt, kom ik lekker naar huis. Natuurlijk wel nadat ik eerst 10 dagen op het strand op Bali heb gelegen en 4 dagen heb gewinkeld in Singapore ;)

Foto's:

http://picasaweb.google.com/Lydiawestendorp/ByronBaySurfersEnBrisbane?authkey=Gv1sRgCKaUj_P18_azYQ#

Dikke kus

  • 12 April 2009 - 13:13

    Romy:

    Naar huis?????????
    Nooit niet , trut!!
    kom maaar naar curacao....

    enjoy lief... x

  • 13 April 2009 - 10:14

    Tinka:

    Hoi Lydia,

    Heb van de week gezellig met je moeder zitten kletsen. Ze is heel trots op je. Heeft over je lopen opscheppen, haha!!!
    Niet zomaar naar huis komen hoor. Als je weer eenmaal hier bent kun je niet meer terug. En ga je het denk ik wel missen hoor.

    Veel plezier nog.
    xxx (en groetjes van Niels)

  • 13 April 2009 - 12:32

    Christa:

    Poepieeee!!! Nee niet naar huis komen, niet de moed opgeven... Er zullen altijd dagen zijn dat je het allemaal hebt gehad, maar dat heb je hier nog veel meer ;)

    Gewoon van hier naar daar blijven backpacken, zoveel mogelijk dingen zien en mensen ontmoeten, dan vliegt de tijd vanzelf voorbij! Geniet er van!!! Please? :(

    En als je gaat settelen in Melbourne, zit je ook langer op één plek en ben ik bang dat je Australië verlaat voor je alles gezien en geproefd hebt...

    Natuurlijk ben ik (en de andere girls) blij om je weer te zien, maar ik wil niet dat je er spijt van krijgt... Ik wil je gelukkig en voldaan hier terug hebben ;) :D

    Kop op meis, je kunt het wel! POWER PUFF GIRLS!!!

    Love you meis, enjoy! -X-

  • 13 April 2009 - 17:01

    M4ndy:

    Kutje,

    Ik ben het helemaal met Christa eens, hou het nou gewoon nog ff vol. Wat is er dat je hier zo graag terug wilt!? Tis hier saai hoor.
    Probeer er van te genieten.

    Kop op, ff doorbijten nog.
    Ik wil je nog niet terug zien hoor;)

    Dikke kus en love you

  • 14 April 2009 - 07:25

    Schaapie:

    Heej meis,

    jammer dat we niet echt kunnen ruilen :(... Ben net terug in NL en baal als een stekker :( :( :( !!!

    Tot over 6 weken he ;)

    X

    RoY

  • 14 April 2009 - 16:11

    Gertrude:

    Hey Mop,

    Sluit me helemaal aan bij Chris en de rest van de gang! Gewoon lekker blijven daar..hier wordt je echt niet vrolijk van de k*t kredietcrisis!!! hahaha maar je weet wat ik je heb gezegd op je afscheidsfeestje... Komt helemaal goed meid.

    Wanneer ik foto's van m'n casa heb doe ik ze wel ff mailen!

    Dikke kus

    ps wat een vreemde poppetjes daar in australie, echt niet te vergelijken met onze hollanse barbiepoppen ;)


  • 14 April 2009 - 20:06

    Bongo:

    naar huis?

    Het is hier nu wel 24 graden maar dat duurt niet lang hoor....

    Kan je wel k-dag doen hahaha

    Geniet er daar nu maar van.

    kuskus

  • 15 April 2009 - 22:57

    Robster:

    En? Bevallen de kartonnen dozen een beetje?

  • 20 April 2009 - 13:46

    Angel:

    Hey lief,

    Geniet er nog maar lekker van, is in ieder geval beter weer dan hier hor ;) Maar wens je veel plezier in Melbourne, ben benieuwd wat je ervan vind :)

    (k) Love u

  • 20 April 2009 - 13:49

    Angel:

    :knuffel:

  • 23 April 2009 - 16:03

    Steven:

    Je bent gek als je naar huis gaat! Ik heb er al haast spijt van, en dat ga jij nog 10x meer krijgen denk ik ;)
    Gewoon wat meer tempo erin gooien en wat minder-toeristische party-dingen gaan opzoeken joh. Great Ocean Road, Outback, Westkut, Tasmanie, Nieuw-zeeland; allemaal ontiegelijk mooi en geen spanje-costa-ideeen ;)
    En anders zou ik lekker Azie gaan verkennen ofzo.. Maar absoluut NIET naar huis gaan, daar ga je echt spijt van krijgen volgens mij.

Verslag uit: Australië, Brisbane

Op naar Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Singapore

04 Juni 2009

Gili Trawangan

28 Mei 2009

Indonesie

23 Mei 2009

Foto's Melbourne en Fiji

22 Mei 2009

Change of plans
Lydia

Actief sinds 07 Feb. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 17964

Voorgaande reizen:

10 Maart 2009 - 17 Juni 2009

Op naar Australie

Landen bezocht: